fredag, oktober 10, 2008

Magsjuka.


Kl 3 i natt så kräktes Gustav! Allt gick trots allt bra, vi gick i vanlig ordning upp på övervåningen å "sov" resten av natten (för att inte väcka lillebror), med avbrott för att kräkas mer, nu hoppas jag bara att Oskar klarar sig! Känner mig lite halvmör, men kanske beror det på att jag knappt sovit sen 3! Eller så blir det magsjuka av det hela! Men huvudsaken att Gustav piggnar till å att Oskar klarar sig! (En själv kanske tillåmed skulle kunna förlora ett å annat hg på en magsjuka.:)) //spyan.

2 kommentarer:

Maggan sa...

OJOJ
snacka om att jag är glad över att ni inte kom på besök för nån dag sen...
Been there done that så jag vill INTE ha tebax skiten.
Stackars stackars Dutta. Inte alls kul...

C är.. sa...

Ja jag kan ju säga att det är jag med.. räcker gott å väl att Lina fick feber av Gustav.. visst hade det varit droppen m magsjuka åxå ;)
Men men.. han har återhämtat sig väl, å tjatar om hamburgare!!! Så pappa & Gustav får ta en sväng förbi Frasses i afton när Anton ska hämtas;)
Nä nu ska jag fortsätta stirra på tårtor.. jag är helt inne på att göra en till halloween..;)
Ha det så bra..
Kramen.