lördag, mars 06, 2010

Där satt den!


Skulle ut å köra lite skoter i det härliga vädret tänkte jag.. drog på mig skotermunderingen å drog igång skotern.. (hahaha inte behöver jag dra igång den.. jag trycker ju bara igång den ;))
P hade ju sagt att jag hade två alternativ.. köra på baksidan av dagis eller på ovansidan dagis.. ja jag tar väl baksidan så jag inte får någon ilsken skidåkare på halsen tänkte jag.. drog i väg å den här skotern har jag aldrig kört å det fanns lite mer drag i Ski-doon jämfört m Lynxen kan jag säga.. jaha stolt som en tupp körde jag mot baksidan av dagis.. gjorde som mannen sa å drog på lite när jag hamnade utanför spåret.. gick bra..men se just vid gympafönstret på dagis tappade jag kontrollen å vips så satt jag i skiten!! eller snön om man så säger.. jaha.. det var bra att lämna skotern å knalla hem.. *skämmes*
Så pricken brevid husgaveln på bilden tagen från vardagsrummet är skotern..
Nu kom mannen hem å morrade lite mot mig.. han ska å dra upp den hehehe
Jag ska stå å titta på.. hemma i vardagsrummet.. på behörigt avstånd... från svordomarna å gormandet..
//C snömaskinen.

Inga kommentarer: