fredag, oktober 21, 2011

Fredag!

Idag är det dagen som allt händer.. eller inte. Jag har gått å väntat på detta paket sen i tisdags.. idag kom det!! Mitt Ullaredspaket! Eller det å det.. det var ju 3st ;)
Det typiska i den här kråksången är att jag måste till Bygdeå innan jag hämtar det.. å det kan jag inte göra förrän mannen kommer hem för han har Das Auto som rymmer alla paket ;)
Sen som toppen på det hela så ska jag jobba i natt.. just ikväll/natt hade jag väldigt gärna varit hemma..
Jaja, världsliga problem..

Sen så har jag min Ump borta på äventyr.. i SKÅNE!! av alla ställen.. det längsta man kan komma! Usch va man känner sig löjlig då man ska vinka av på tåget.. helt plötsligt känns det som om hon är 14-15 år å jag vill inte släppa iväg henne för hur ska hon klara sig..

Men mitt i allt folkvimmel så hamnar vi i en filmscen, eller det kändes som det i alla fall.. en kille å en tjej som stod å höll om varann å pussades å pratade på ett främmande språk till varann.. hon torkade tårarna ett antal gånger å han viskade hela tiden i hennes öra, å naturligtvis var det om hur mycket han älskar henne å hur mycket han kommer att sakna henne. han stod där i sin stickade mössa å bara höll om henne å pussade henne.. hon stod på tå å pussade tillbaka.. ja det var som i en kärleksfilm.. man kände kärleken å inte ett öga var torrt!
Ja så var det!!

Men men.. Umpen kom fram till Skåne, å snart är hon hemma igen =) Undra hur det går för kärleksparet?? ja dom på perrongen..

//C












Inga kommentarer: