fredag, oktober 05, 2012

Fredag!


Jo så är det, det är fredag..
Imorse då jag just skulle följa Gustav till bussen så sprang Oskar in på toan "mamma, jag ska bara bajsa!"
Jaha, men vi ska ju just gå till bussen m Gustav.. Ingen fara på taket, han skulle sitta å vänta på mig (tur att det är nära till bussen) så vi skyndar iväg, väntar tills han får sällskap i väntan på buss, skyndar hem.. jodå han satt snällt å väntade.. det hade gått bra att vänta berättade han ;)
Sen så sa han "då man är sjuk så får man ju vara chef hemma, å jag är ju sjuk nu mamma, visst får jag vara chef då?"
Japp, så vi har en chef i AIK sockar hemma idag ;)

Mormor har stickat var sitt tjocksockspar till grabbers, Oskar har haft sina varje kväll å natt sen han fick dom , han som annars helst vill vara barfota ;) 

Ha en fin helg!!
//C

Inga kommentarer: