fredag, oktober 05, 2012

Plötsligt händer det!

Å idag tycker jag att det är dagen då det ska hända.. Idag ska jag spela på Lotto eller det som ger högst utdelning under helgen.. nu får det vara nog m dom här dumheterna!
Det har nu kommit ut den husvagn jag vill ha på Blocket, jag är i behov av en ny dator (den här sköter det mesta själv å ibland är det ju trevligt att få nått att säga till om!)
Jag vill starta en liten affär.. ja jag vill så mycket, men blir så begränsad av pengar!! Pengar gör dig inte lyckligare, nej det kanske är sant, men jag vill åxå åka utomlands å då även kunna bjuda med mina nära å kära.. jag vill kunna stå på en camping mer än 3 nätter utan att måsta tillbaka till jobb!
Usch hur jag känner mig nu.. nä ryck upp dig å var tacksam över det du har!!!
Men några hundra tusen kan jag väl få vinna då??? Det behöver kanske inte vara 77 miljoner (fast det skulle ju vara det fränaste!)
Nä nu ska jag gå å klä mig.. ska ut i regnet å handla å mata hundar..å spela på Lotto ;) men mest vill jag bara ligga under täcket..
Å som grädde på moset så ringer mannen nu å får inte igång bilen.. bogseringfirman rycker ut!! *suck*
//C

Inga kommentarer: