tisdag, juli 09, 2013

Att sitta i kö

"Det är för närvarande 14 samtal före"
Ikea.. gillar inte att dom inte kan skicka komplett! Nu fattas det gångjärn till en skåplucka..
"Det är för närvarande 13 samtal före"
Förra veckan ringde jag å fick komplettera m ben till stommen.. 
+ att 2 luckor är skadade.. fast det är inte uppackat klart än ;) 
"Det är för närvarande 12 samtal före"
Men annars så Ä L S K A R jag mitt nya kök (jo det är mest mitt kök nu ;) ) 
Det kommer att bli toppen då allt är klart.. 

Nu har jag fått kontakt m Ikea, nu är det beställt för komplettering.. Leveranstiden är ju inte direkt kort, men vi får väl ha ett öppet skåp tills vidare.. 
Jag har även beställt tapet till köket, å fondväggen till vårat sovrum + fondvägg till pojkarnas rum, sen blir det rustatapeter till resten (fast vi ska ha panel resten av vårat sovrum + hallen nere) 

Eller det blir en till tapet att beställa, men den kan jag inte räkna ut själv så experthjälp har tillkallats, det är trapphallen som jag inte vågar mig på att räkna.. så där blir det åxå en beställtapet. 
Sen ligger det en Ikearesa inplanerad inom kort, skulle inte förvåna mig om vi hinner dit innan vi får leveransen därifrån. 
Men då är det inköp av köksdetaljer å planering av toan. 

Nä nu är det dax att fortsätta m hyllplan.. =))))))

//C

Inga kommentarer: