måndag, juli 01, 2013

Köket.

Nu är det långt mellan gångerna jag skriver, å bara tråkiga inlägg utan bilder, jag som skulle kunna lägga in tusentals bilder just nu, både på äventyren vi gjort å på renoveringen vi fixar med.. men nu får ni vänta m bilderna ;)
Idagsläget så har vi tomma väggar & golv, men raka fina spacklade väggar (snart alla) å ett nytt fint golv som just nu limmet håller på torka under!
Det kommer att bli en stadsresa imorgon för att köpa golvlister & en miniskruvdragare som jag inte domnar bort i händerna av att skruva köksinredning med.
Sen ska det väl bli lite kakelköp åxå, å titta på tapeter.. det är det svåra just nu.. tapeterna! Det är ju ett val som ska hålla i några år!
Men just nu så känner jag mig rätt säker på vad jag vill ha.. men ångesten ligger å gnager.. blir det som jag vill? Kommer jag att ångra mig? å allt sånt..
Nä nu ska jag gå å andas lite mattlim i mitt nya kök.. å förbereda mig inför skruvning av inredning ;)
//C

Inga kommentarer: