fredag, februari 15, 2008

Fredag...

Så var det fredag igen, å jag satt där å vänta..
Visst finns det en låt som går så?
Min låt idag var en redig klagosång.. var redo att packa väskan å åka till klagomuren..
När Palle kom hem så var jag på rätt dåligt humör.. så när han frågde om jag ville att han skulle åka på hockey, så blängde jag på honom å undrade "vad har jag ut av det då???, jo att jag resten av dagen/kvällen får ta knäckebröderna" (Oskar som idag vägrat sova nån annan stans än i mina armar)
Ego jag.. jo jag vet.. men ikväll ville jag verkligen bara ha honom hemma å få "hjälp" m pojkarna..
(han fick faktiskt se hockeyn på tv.. å jag sitter i datarummet å ser lets dance på hans dator.. kan bara meddela att det är nästan så frost hänger under näsan på mig.. kallt så in i käppen här )
Ikväll skulle det vara gott med en stor saftig räkmacka m mycke majonäs.. hmm
Näe det blir lite popcorn ikväll..
näe nu blev jag arg igen.. det går inte lägga ut bilder.. skulle ju visa en fin bild på mina knäckebröder.. =(
Nu ger jag upp.. Gonatt.
//Surpuppan!

Inga kommentarer: