onsdag, februari 13, 2008

Full storm..

Idag var planen att ta vagnen å ut å gå när Gustav var på dagis.. (Behövde ju inte ens gå m honom till dagis idag, för min moster är så snäll å hämtar honom, hon jobbar på dagis å börjar varje onsdag kl 9 då han ska vara där, så hon har nog hämtat honom varje onsdag sen jag kom från BB!! Så oerhört uppskattat!! Tack Pii=0) )
Men promenaden blev inställd pga den "hemska" storm som kom.. var ut till brevlådan å en liten bit efter vägen, men fick vända om.. nog hade jag kunnat gå lite längre än så, men det är inge kul att ha huvudvärk resten av dagen sen.. Jo jag har mössa, men får ändå ont i skallen!
Nåja Oska får en sovstund i vagnen i alla fall.. (å mamman en stund vid datorn)

Han har nu haft 3 bra kvällar på rad, han har annars grinat rätt mycke på kvällen.. kvällskolik?

Så jag hoppas han slipper ont i magen nu.. Nu har han börjat titta väldigt mycke på sina händer å försöker att stoppa dom i munnen.. men dom lyder inte riktigt än =0) Pratar för fullt gör han.. Så söt!!!
Å när han får sin lessna mun så är han ju åxå så söt..
Jo jag som ville lära mig att sticka fina vantar å sockar.. jag har ju en till moster som är så duktig att sticka.. se bara här vad hon bla stickat till Oskar..


Även vantar har hon stickat m söta små råttor längst ut=0) Gustav har ett gäng vantar å sockar m små råttor, å jag å Johanna har fått massor m tvsockar (tjocksockar utan skaft) m råttorna längst ut.. Å det tackar vi Kerstin för =0)

Kanske ska gå till henne nån dag å sitta där å bara sticka =0)

(som om nån dag skulle räcka..hmm)

Nä nu ska jag gå å planera ett 2års kalas..

Hoppas du blir fort frisk Johanna.. å att du inte behöver kräkas nått idag!!

Mamma skickar många kramar till dig!=0)

//C.

Inga kommentarer: