fredag, februari 29, 2008

Tack för presenterna..

Ja en aningen försenat inlägg.. kalasen var ju den 23 & 24/2!
Men Tack ändå för alla fina presenter som Gustav fick av er alla =0)

Just nu sitter jag i ett helt tomt hus.. ja förutom jag å Nova.. Gustav är hos mormor å morfar, å Palle å Oskar är i robban..

Tomt å tyst..

Gustav ska förresten sova borta för andra gången i sitt liv utan mamma å pappa.. Vi ska ju till Lycksele marknad i morgon å han skulle få vara där så han "slipper" följa till markanden,
å mormor tyckte det var lika bra att han skulle sova där då åxå..
Känns lite konstigt..
Men jag vet att han har det så bra där han är =0)

Ikväll får jag se lets dance igen.. vi har ju haft en trasig dreambox!!! INGEN TV!!! Det höll i sig i nästan en vecka innan Palle fick delen som var trasig.. Tur man kunde se DVD!
Men vilken lyx tv är.. till & med reklamen kändes lite rolig att se igen.. (men det gick fort över)

Johanna var här igår åxå å vi satt å sappade som värst då jag ser att Dallas skulle vara på en av kanalerna.. STOPP vrålade jag.. jag vill se Dallas!
Herregud.. Dallas.. JR.. Bobby (m hårhjälmen).. Sue Ellen.. å alla andra.. Jag vet inte vad som hänt under nätterna jag suttit uppe å gett Oskar välling.. kommer på mig själv med att bli besviken om jag missat Dallas (på natten då)

Ett annat program som jag brukar se på nätterna är Djurpoliserna på kanalen Animal planet, inatt var det en farbror som heter Todd som var med.. han fångar krokodiler å andra hemskheter.. Han har alltid en turkos skjorta å jeans på sig.. tycker att han är jättehäftig.. Men jag må då säga att han, Steve Irwin, var mycket roligare å tuffare!

Nä nu ramlade det in folk i det tysta huset.. ska gå å utfodra dom..

//Gnällspiken

Inga kommentarer: