tisdag, februari 12, 2008

Josh Hartnett..

Så snygg!! Jo jag tycker det.. å nu kommer ett filmtips med honom..
En helt enkelt otäck vampyrfilm!!
Jag kan erkänna att jag satt med täcket för ögonen några gånger..
Palle frågade varför Nova sprang mot hallen. Vadå?? jag visste inget.. Då fick jag frågan om jag rökt på eller.. hur kunde jag missa det?? (hmm jag låg ju gömd under täcket!!!)

Hon kanske jagade bort en vampyr??
Vampyrerna är så otäcka att jag för första gången på länge inte kunde sova när vi gick i säng.. Jag tvingade Palle att prata om all å inget.. men när han började svara osammanhängande så förstod jag att jag var lämnad ensam med min skräck för vampyrer...

Vad skulle jag göra när Oskar vaknade å var hungrig?

Skulle jag möta en vampyr i köket? hade jag vitlök hemma? vart kunde dom gömma sig? Skulle jag se en grupp vampyrer ute på vägen som bara väntade på att en överviktig mamma med vansinnigt mycke blod i storkroppen skulle vakna, för att då sakta komma mot huset för att döda oss?

Kusligt lik Tomas DiLeva..*fniss*

Ja fantasin fanns det inga gränser för.. (å än i natt så vågar jag knappt titta ut genom fönstret i vardagsrummet när jag går upp på natten, men jag måste ju faktiskt försäkra mig om att dom inte står där!!!)

Men Josh Hartnett.. ja jag säger då bara det... =0)

Bara för honom skulle jag gärna se filmen igen...
Helt klart en bra film tycker jag!!!
...Suck...
Glöm inte att klicka på bilderna för att få se dom större ;)
//Vitlöken!





Inga kommentarer: