torsdag, februari 28, 2008

Länge länge..

..sen jag var å svamlade här...
Inte så mycket som hänt.. alla har mer eller mindre varit/är sjuka.. den som drabbats värst (enligt han själv ) är Palle.. han hade ett tag bara ett par timmar kvar att leva.. Han frågade en morgon om jag hade kollat om han hade feber på natten??????

Nej sa jag då, jag hade lixom annat att tänka på (Oskar snorig den natten) Han menade då på att jag skulle inte ens märka om han dog mitt i natten.. OJA det skulle jag nog göra.. det skulle ju bli så tyst på hans sida sängen.. för när han är sjuk så måste han stöna vid varje utandning..
öhh... öhh... öhh... öhh... öhh..
Tror han att jag skulle missa om det blev tyst???
Nåja.. nu är han på jobbet i alla fall =0)
Men igår kom Johanna hem å hade så ont i magen å det strålar ner mot benet.. blindtarmen??
Fortsätter det så måste det bli akuten! (får nog droga flickan innan jag får henne in i bilen å åka på akuten!)

Vi var ju på marknad helgen som var.. i Burträsk.. nåja.. inte mycke å hänga i granen där inte.. Sockar köptes å rökt fläskfilee, som vanligt.
Nytt för i år blev två säsonger "McLeod´s döttrar"
=0)
Å så har jag tjatat till mig en resa till Lycksele marknad på lördag!!

(hade förtst tänkt mig till Åsele i sommar, men Lycksele blir bättre insåg jag, sen är det ju länge kvar till sommaren, jag hinner nog dit åxå.. hehehe)
Fast jag behövde inte tjata så hårt, P är nog sugen att tillbringa tiden i sin "nya" fina bil.. jo han har nu sålt Audin å köpt en VOLVO!!! Japp så sant så..
Å det måste jag ju säga att jag skulle kunna köra till Tyskland å hem.. Så skön att köra!! =0)
Nä nu ska en liten 3 månaders pojk ha uppmärksamhet å välling =0)



//Hungrignu!

Inga kommentarer: