fredag, februari 01, 2008

Skagenröra å falska biskvier..

Det är vad jag har gjort bla idag.. havrebollarna blir nog imorgon..
Å imorgon ska vi på kalas hos kusin T som fyller år idag, å hennes son Albin som fyller imorgon..
Dubbelkalas med andra ord.. Å inget fika för mig.. men det ska nog gå bra.. det går ju bättre å bättre, suget är inte lika ofta å inte lika hemskt!!
Har inte bestämt mig än hur jag ska göra på Gustavs kalas.. ska jag fika eller inte..hmm..
Men jag har börjat planera lite på vad för fika som jag ska ha.. falska biskvier (eller"riktiga"), chokladmuffins m klet, dumlekakor.. å nå mer blir det nog.. kanske vanliga kanelbullar.. tårtan kommer jag att ha en dumlekräm mellan å ev hallon..
Ja som sagt var så gillar jag planera =0)
Hmm.. nu blev det ett snabbt pyjamasbyte på Oskar som gjorde en kastspya på sig själv å mamman..sånt som händer.. =0)
Nu ska jag smyga mig upp å kolla på han som badar.. å om han tänt något av mina dyra doftljus hehehe..
Sen blir det rostad franska å skagenröra.. Mmmmmmm
//Indianen.

Inga kommentarer: