fredag, februari 08, 2008

Nya hallen...

Ja nu står den enorma garderoben på plats.. å den är så fin!!! Nu vill jag ha en fåtölj i hallen åxå.. så jag kan sitta där i skenet av fönsterlampan å kanske läsa en bok.. å titta ibland på min fina garderob.. (så länge sen jag läste en bok så jag minns inte ens vad det var för någon)

Det blir den tredje fåtöljen jag vill ha till mitt hus.. först en i vardagsrummet, å en i tvättstugan å nu i hallen.. tvättstugan å hallen måste nog bli sånna där teskedsgumman fåtöljer.. vet inte vart jag ska rymma dom annars..

Tänk om man kunde bli lika liten som teskedsgumman!!! va kul det skulle vara.. Då skulle jag kunna ha mina myshörnor lite här å där i huset.. dockmöbler är ju trots allt en aningens billigare än vanliga =0)
Nog svamlat, blir snart misstänkt för att ha druckit en å annan drajja!


Imorgon ska vi alla hoppa upp ur sängen å vara på ett strålande humör.. vi ska klä oss utan gnäll, fika utan att spilla oboy.. åka bil utan hurlångtärdetkvar frågor.. å leka utav bara käppen!!!!
VI SKA JU PÅ LEOS LEKLAND!!! =0)
Nu har jag för tillfället inget mer att säga.. känner mig tom i skallen..
Jag avslutar med en stor å liten bild på knäckebröderna..

//GötaPetter..

Inga kommentarer: